Minden, amit jó tudni
Ha maradt benned kérdés, keress minket bizalommal elérhetőségeink egyikén – örömmel segítünk!
Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?
Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?
Ha szeretnél exkluzív és különleges ajánlatokat kapni, valamint elsőként értesülni legújabb híreinkről, újdonságainkról és akcióinkról, akkor iratkozz fel hírlevelünkre, valamint kövess minket Facebookon és Instagramon is.
Amennyiben feliratkozol hírlevelünkre most az első rendelésedből kedvezményt biztosítunk!
Hogyan használhatom fel a kuponkódot?
Hogyan használhatom fel a kuponkódot?
A kódot a Pénztár oldal jobb oldalán, a Rendelés összegzése alatti Kuponkód mezőben kell megadnod. A kuponkód beírása után a "Beváltás" gombra kattintva a fizetendő végösszegből levonásra kerül az összeg vagy a kedvezmény mértéke.
Egy adott rendeléshez akár több kuponkód is felhasználható, ez az adott akciótól függ. A legtöbb kupunkódunk akciós termékekre nem érvényesíthető!
Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?
Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?
A rendelést több módon is ki tudod fizetni: lehetőség van bankkártyás, utalásos, Google Pay, Apple Pay és utánvétes fizetésre is.
Módosíthatom a megrendelésemet, miután leadtam?
Módosíthatom a megrendelésemet, miután leadtam?
Változtatásokat akkor lehet végrehajtani, ha erről időben - még a csomagot feladása előtt - értesíted ügyfélszolgálatunkat.
Kérjük keress minket telefonos elérhetőségünkön, vagy írj egy e-mailt a következő címre: info@freyjahomedecor.hu, feltüntetve a megrendelés számát a tárgy mezőben.
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaküldhetem?
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaküldhetem?
Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a termék átvételétől számított 30 napon belül az alábbi feltételekkel:
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Téged terhel;
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy általad választott bankszámlára;
- Ha a termék nem sértetlen, és/vagy használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A további részleteket megtalálod a "Vásárlási feltételek" hivatkozás alatt.
Milyen szállítási módok vannak?
Milyen szállítási módok vannak?
15.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES!
GLS Futárszolgálat
A megrendelt csomag kiszállítása az általad megadott címre.
A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet. A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk.
A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi. Minden rendelést időkapus extrával küldünk, mely lehetőséget biztosít az átvétel napjának és időpontjának egyeztetésére.
A szállítási költség egységesen minden csomag esetében 1.990 Ft.
FOXPOST Csomagautomata
A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet. Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.
A csomag feladásától számított 24 órán belül a csomagodat átveheted az általad kiválasztott csomagautomatában.
A szállítási költség egységesen minden csomag esetében 990 Ft. Utánvét esetén csak bankkártyával lehet fizetni.
A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
A Budapesten készleten lévő termékeket 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki, míg partnerünknél készleten lévő, vagy beszállítás alatt álló termékek esetén a szállítás várhatóan 6-15 munkanap.
Július hónapban nyári szabadságok miatt 30-35 nap is lehet a szállítási idő. Lásd a termékoldalon.
Mi a teendő, ha sérült árut kaptam?
Mi a teendő, ha sérült árut kaptam?
Kérjük, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a következő címre: info@freyjahomedecor.hu.
Az e-mailben tüntesd fel a rendelésed vagy a számla számát, csatold be a futárszolgálat által leigazolt jegyzőkönyvet amennyiben készült ilyen, illetve néhány fotót a terméket és a csomagolást ért sérülésekről.
Érted vagyunk

Gyors szállítás
A rendelésedet igyekszünk még aznap összekészíteni, igy GLS házhozszállítás esetén akár már 2 munkanapon belül megérkezik a csomagod.

Elégedettségi garancia
A törvény által előírt 14 napos visszavételi időszakon túl is megteszünk mindent, hogy lakhelyed az álomotthonod legyen, berendezve olyan kiegészítőkkel amiket igazán szeretsz.

Elérhető ügyfélszolgálat
Minket el tudsz érni telefonon és emailben is, igyekszünk minden megkeresésre a lehető legrövidebb idő alatt válaszolni.