Gyakran Ismételt Kérdések

ÁLTALÁNOS

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, de későbbi rendeléseket, nyomonkövetést, illetve egyéb ügyintézést is jelentősen megkönnyíti, felgyorsítja, hogy rendelkezel fiókkal.

Regisztrálni a kezdő oldal jobb felső sarkában található "Fiók" ikonra, majd a következő oldalon a "Hozz létre saját fiókot" linkre kattintva tudsz.

Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?

Ha szeretnél exkluzív és különleges ajánlatokat kapni, valamint elsőként értesülni legújabb híreinkről, újdonságainkról és akcióinkról, akkor iratkozz fel hírlevelünkre, valamint kövess minket Facebookon és Instagramon is.

Amennyiben feliratkozol hírlevelünkre most az első rendelésedből 10% kedvezményt biztosítunk!

RENDELÉS

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelésed könnyen, pár perc alatt leadhatod.

Telefonhíváson keresztül jelenleg nem veszünk fel megrendeléseket.

Hogyan használhatom fel a kuponkódot?

A kódot a Pénztár oldal jobb oldalán, a Rendelés összegzése alatti Kuponkód mezőben kell megadnod. A kuponkód beírása után a "Beváltás" gombra kattintva a fizetendő végösszegből levonásra kerül az összeg vagy a kedvezmény mértéke.

Egy adott rendeléshez akár több kuponkód is felhasználható, ez az adott akciótól függ. A legtöbb kupunkódunk akciós termékekre nem érvényesíthető!

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?

A rendelést több módon is ki tudod fizetni: lehetőség van bankkártyás, utalásos és utánvétes fizetésre is.

Módosíthatom a megrendelésemet, miután leadtam?

Változtatásokat akkor lehet végrehajtani, ha erről időben - még a csomagot feladása előtt - értesíted ügyfélszolgálatunkat.

Kérjük keress minket telefonos elérhetőségünkön, vagy írj egy e-mailt a következő címre: info@freyjahomedecor.hu, feltüntetve a megrendelés számát a tárgy mezőben. Ha szeretnél termékeket hozzáadni vagy kivenni a megrendeléséből, kérjük, írd meg nekünk a megfelelő cikkszámokat, amelyeket hozzá szeretnél adni vagy kivenni a rendeléséből.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaküldhetem?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a termék átvételétől számított 14 napon belül az alábbi feltételekkel:

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Téged terhel;
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy általad választott bankszámlára;
  • Ha a termék nem sértetlen, és/vagy használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A további részleteket megtalálod a "Vásárlási feltételek" hivatkozás alatt.

SZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módok vannak?

15.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES!

GLS Futárszolgálat

A megrendelt csomag kiszállítása az általad megadott címre.

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet. A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk.

A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi. Minden rendelést időkapus extrával küldünk, mely lehetőséget biztosít az átvétel napjának és időpontjának egyeztetésére.

A szállítási költség egységesen minden csomag esetében 1.990 Ft.

 

FOXPOST Csomagautomata

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet. Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

A csomag feladásától számított 24 órán belül a csomagodat átveheted az általad kiválasztott csomagautomatában.

A szállítási költség egységesen minden csomag esetében 990 Ft. Utánvét esetén csak bankkártyával lehet fizetni.

A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

 

BUDAPESTI Házhozszállítás akár 4 órán belül

A rendelés után munkatársunk telefonon felveszi veled a kapcsolatot a
pontos kiszállítási idő egyeztetése céljából. A szolgáltatás csak az
esetben igényelhető, ha a rendelésben szereplő összes termék elérhető
budapesti raktárunkban.

A szolgáltatás 1.990 Ft.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A Budapesten készleten lévő termékeket 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki, míg partnerünknél készleten lévő, vagy beszállítás alatt álló termékek esetén a szállítás várhatóan 6-15 munkanap.

Mi a teendő, ha sérült árut kaptam?

Kérjük, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a következő címre: info@freyjahomedecor.hu.

Az e-mailben tüntesd fel a rendelésed vagy a számla számát, csatold be a futárszolgálat által leigazolt jegyzőkönyvet amennyiben készült ilyen, illetve néhány fotót a terméket és a csomagolást ért sérülésekről.